Targetarea utilizatorilor business pe LinkedIn devine mai eficientă prin achiziționarea Bizo

16 octombrie 2014 Nici un comentariu

Linkedin_Bizo

LinkedIn oferă o nouă oportunitate profesioniștilor de marketing: recenta achiziție a companiei Bizo, le va permite acestora să targeteze mai specific utilizatorii business. Platforma de marketing Bizo, lansată în 2008, oferă servicii de promovare B2B prin identificarea, analiza și targetarea utilizatorilor bazat pe criterii demografice de business specifice.

Noua achiziție, are ca obiectiv transformarea LinkedIn în cea mai eficientă platformă de promovare prin care profesioniștii de marketing pot atrage audiențele de business potrivite folosind anunțuri de display și direct response. LinkedIn țintește în a crea cel mai puternic instrument prin care brandurile care vor să creeze relații stabile cu utilizatorii business, integrând tehnologia și baza de date Bizo în portofoliul
produselor de marketing ale companiei.

În ultimii ani, soluțiile de marketing oferite de LinkedIn au fost eficiente pentru companiile care au urmărit să construiască relații cu membrii LinkedIn din toată lumea, iar integrarea serviciilor Bizo va ajuta profesioniștii de marketing să-și atingă obiectivele mult mai eficient. De asemenea, va permite LinkedIn să poată determina ce web-site-uri sunt mai relevante pentru utilizatori având în vedere disponibilitatea datelor
detaliate despre aceștia.

Autor: Alina Popa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *