Opțiuni LinkedIn pentru promovarea eficientă a brandurilor

22 octombrie 2014 Nici un comentariu

shutterstock_172990391Promovarea prin intermediul rețelelor sociale a luat amploare în ultimii ani. Popularitatea de care se bucură Facebook, LinkedIn sau Twitter a permis afacerilor mici și mari să atragă consumatorii potriviți pentru obiectivele lor de business. Astfel, rețelele de socializare au investit masiv în platforme de colectare a datelor utilizatorilor și de optimizare a instrumentelor de promovare.

LinkedIn, platforma de socializare a profesioniștilor, dispune, de asemenea, de câteva modalități prin care brandurile pot comunica mai eficient cu utilizatorii și pot crea o relație cu aceștia.

Publicitate prin Display

Promovarea prin display presupune inserarea de bannere în dreapta paginii utilizatorului sau chiar a paginii companiei. Aceste tipuri de reclame atrag atenția utilizatorilor fără a fi nevoie să se remarce printre numeroasele postări care congestionează pagina principală a consumatorilor.

De asemenea, reclamele de display pot fi transmise prin e-mail sau în cadrul rezultatelor motoarelor de căutare, iar audiența poate fi segmentată pe baza unor criterii specifice.

Optimizarea paginii de profil a companiei

Optimizarea paginii companiei din punct de vedere SEO asigură vizibilitatea acesteia în cadrul rezultatelor căutărilor prin motoarele de căutare cum ar fi Google sau Bing. Pe lângă adăugarea de cuvinte-cheie și link-uri, optimizarea presupune și generarea de conținut relevant pentru consumatori. Generarea de conținut și optimizarea SEO asigură brandurilor un avantaj în fața competiției.

Butonul “Follow”

Butonul “Follow” adăugat în anunțurile de promovare este menit să încurajeze audiența să creeze o legătură cu brandul. Utilizatorii care aleg să “urmărească” o anumită companie vor interacționa cu postările companiei, acestea fiind difuzate ulterior în news feed.

Notificări “sponsorizate”

Notificările de acest tip sunt în fapt anunțuri plătite care permit promovarea de mesaje relevante către audiențe segmentate. Acestea pot fi confundate ușor cu postările obișnuite, singura diferență fiind termenul “Sponsored”. Notificările menite să atragă audiențele și să le redirecționeze către propriul site sau către o pagină relevantă pentru campania în derulare, permit creșterea notorietății unui brand și identificarea potențialilor consumatori.

Influențatori de brand

Începând cu anul 2014, LinkedIn a făcut publică o platformă de publicare prin care influențatorii își pot crește brand-urile de-a lungul rețelei de socializare generînd conținut relevant. Persoane care se bucură de o notorietate sporită și de experiență în domeniul în care activează, cum ar fi Bill Gates sau Richard Branson, generează discuții cu cei care îi “urmăresc”.

Brandurile, de asemenea, pot comunica prin intermediul acestei platforme încurajând influențatorii lor interni să publice conținut relevant pentru consumatori și să creeze o relație cu aceștia.

Pagini de prezentare

LinkedIn oferă brandurilor posibilitatea de a crea pagini de prezentare diferite pentru fiecare aspect al business-ului lor. Aceste pagini pot deservi ca landing page și pot fi setate pentru audiențe diferite.

În prezent, promovarea online prin intermediul rețelelor de socializare, beneficiază de o continuă dezvoltare a instrumentelor sale de promvare. Rețelele de socializare, cum ar fi LinkedIn, au investit în colectarea de baze de date ale utilizatorilor și în optimizarea eficientă a instrumentelor prin care profesioniștii în marketing să poată promova bunuri și servicii exact acelor consumatori care au nevoie de ele.

Autor: Alina Popa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *